Новий електрод значно покращить характеристики акумулювання
Французький фахівець з акумулювання енергії NAWA Technologies представив акумуляторний електрод на основі вуглецевих нанотрубок, який вважається «найшвидшим» у своєму роді в світі. Вважається, що так званий «надшвидкий» електрод може підвищити потужність акумулятора до 10 разів, ємність до трьох, а життєвий цикл до п'яти і скоротити час зарядки до хвилин замість годин.
За даними фірми Aix-en-Provence, одним з основних факторів, що обмежують потужність, енергію і життєвий цикл акумуляторів є використання порошків для виготовлення електродів. Це веде до низької електричної, теплової та іонної провідності, поганий маханічної міцності під час зарядки / розрядки, а також може сприяти ранній деградації та проблемам з безпекою.
Новий електрод, заснований на запатентованій компанією NAWA вертикальній вуглецевій нанотрубці (VACNT). Вона має високу іонну, електричну та теплопровідності, що досягли за рахунок розташування ста мільярдів нанотрубок на квадратний сантиметр електрода.
NAWA вважає, що з урахуванням того, що на електроди доводиться майже 25% загальної вартості акумуляторних батарей, її нова конструкція може забезпечити значну економію коштів. На сьогоднішній день інвестиції в ринок літій-іонних акумуляторів перевищують 35 мільярдів доларів.
Згідно із заявою компанії, електрод являє собою універсальну систему, доступну як в якості покриття для існуючих електродів - де VACNT збільшує електричну провідність, так і в якості повноцінного 3D-електрода. NAWA розробляє різні концепції покриттів з різними хімічними складами і планує що технологія буде впроваджена і запущена у виробництво вже в 2023 році.
Також стверджується, що нові електроди легко переробляються і екологічно чисті по завершенню життєвого циклу. Також, NAWA оцінює, що технологія може знизити викиди CO2 при виробництві літієвої батареї на 60 відсотків.
Очікується, що одним з ключових ринків для цієї технології стане автомобільний сектор, на який в даний час припадає 75% виробництва літій-іонних акумуляторів. Компанія стверджує, що вдосконалена літій-іонна батарея з «надшвидким» вуглецевим електродом може подвоїти запас енергії в кіловат-годинах, а це означає, що електромобілі зможуть накопичувати більше енергії, щоб рухатися далі і швидше. Дистанція 1000 км стане звичайним явищем на масовому ринку електромобілів. Час зарядки може бути скорочено до п'яти хвилин для 80% зарядки, а термін служби батареї може бути збільшений до п'яти разів. Потужні і міцні електроди можуть прокласти шлях для більш легких електромобілів.
BritishVolt націлився на Уельс, щоб побудувати першу мегафабрику в Великобританії, а Hyperdrive і Hitachi розробляють акумуляторні батареї для поїздів.
Ульрік Грейп, генеральний директор NAWA Technologies, стверджує: «Новий вуглецевий електрод NAWA дозволить нам заряджати акумулятори швидше. Вони будуть працювати довше і краще - і все це за допомогою продукту, заснованого на одному з найпоширеніших і екологічно чистих матеріалів в світі - вуглеці. »
«Наша технологія може допомогти значно знизити вплив акумуляторних систем на навколишнє середовище. Ця інноваційна електродний технологія може вдвічі скоротити час, за яке електромобіль окупає СО2, що утворився при його виробництві. Час зарядки не поступатиметься заправці автомобіля на бензині, з можливістю проїхати на електриці таку ж відстань, як і на повному бензобаку ».